Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, October 17, 2011

Present...?

Assalamualaikum...Petang semalam, selepas kami balik dari Seremban, hubby keluar balik ke Subang sebab ada urusan kerja. Selepas masak2 untuk dinner, anak2 tak mo makan dan terus tidur lepas Maghrib. Akhirnya, pukul 8.30mlm rumah kami dah sunyi sepi, tiada kedengaran suara riuh anak2...tinggal Tun sorang layan lappy dan juga TV...Ishhhh..sunyinyerrr...Lewat juga Tun bersiap2 mandi dah hampir Maghrib, baru selesai..

Lagipun petang tadi, anak jiran datang rumah minta diajarkan buat layout plan (bar layout plan). Kesian juga sebab nampak tension ajer.. Dia ngaku nangis sbb tak tahu nak buat. Kenkawan yang lain sumernya cantik dan dah ready...sebab dorang dah ada pengalaman bekerja. Tun ajarkan apa yang patut, baru dia nampak lega dan tahu apa nak buat..bila berdepan dengan assignment sebegitu.
Okies, itu citer serba sedikit hal petang tadi. Bila mlm2 cam ni sensorang, terasa sunyinyer..Tunggu hubby balik..tadi janji sampai rumah dalam pukul 8.30 mlm..ni belum tiba2 lagi ni..Akhirnya hb tiba juga dalam pukul 9.30 mlm. Di tangannya dijinjing 2 bag plastik putih, apa yg tertera kat bag plstik tu tak Tun pasti. 1 bag diserahkan pada Tun, dan 1 bag lagi di tangannya. "Apa nie?" huhuhu...Bukak2 ...TARAAAAA!!!! Dalam tu ada 1 kotak..Wahhhh...Tun terasa terpinga2 sebab bukan birthday, bukan Anniversary, bukan juga Hari Ibu...Special Day apa pula ni yer.....tetiba dapat PRESENT  ....Bila dibuka kotak tu..ada Handset Baru..yang bestnya sama dengan hubby punya...Cuma hubby nyer warna HITAM manakala Tunnyer warna Hijau..Suka! hihihi...TQVM My Darling! Love U My Dear!!
Handset dulu ada..terjumpa di bawah car seat. Alhamdulillah! Jadi buat pengetahuan semua, no. masih sama yer. Kak Dayang, don't worry nanti kita calling2 ehhh..hehehe...

Walaupun hp ni tak sehebat atau tak secanggih orang lain, Tun tetap bersyukur dan berterima kasih kat hubby tersayang.. Harga untuk hp ni takdelah mahal, tapi hadiah ni amat berharga dan bermakna buat
Tun...yang paling bermakna, hp ni pemberian hubby, akan kusimpan baik2. Yang sebelum ni pun Tun masih lagi simpan walaupun dah rosak dan walaupun sudah tidak digunakan..Sayang woooo...!! Lebiuuu Darling!


2 comments:

Zue El Razak said...

MMM... tahniah.. bahagianyer kak Tun....

Rabiatun Adawyah said...

Tarabozu: Aminnnn...terima kasih Zue.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...