Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, July 6, 2009

Syukur Alhamdulillah...

Tadi aku sudah refer ker pakar ENT. Doctor yang merawatku tu Chinese dan agak friendly jugak...bagus sebagai doctor pakar kan..First, dia memasukkan camera ke dalam hidung di kedua2 belah kiri dan kanan. Hubby ku dapat tengoknya. Terdapat luka dan bengkak di salur pernafasan..dan jika tidak dirawat mungkin akan berdarah kembali atau keadaan makin teruk. Syukur sangat aku tidak mengidap canser hidung. Doctor cakap nasib baik bukan canser..itu yang kita takut, katanya. Aku masa dia cakap tadi macam diawang-awangan.
Setelah dia tetapkan date appointment dan medical descripstion, aku pergi ke farmasi untuk ambil ubat...banyak jugaklah ubatnya. Sekarang ni kalau aku nak bernafas terasa macam sesuatu yang menghalang, tersekat di antara hidung dan mulut. Hopefully will be better soon...dan aku bersyukur sangat aku tidak mengidap penyakit berbahaya tu. Betul kata orang..kita yang sihat ni, kalau dah nak datang penyakit tak kira masa macam aku...tetiba jek. padahal aku sihat..cuma kolestrol je agak tinggi. Apapun aku bersyukur pada Allah taa'la.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...