Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, July 6, 2009

Ayam Masak Sos Tiram

Ayam masak sos tiram ni lebih kurang je dengan masak kicap..tapi untuk ayam masak sos tiram kulebihkan sos tiram dan letak sikit je kicap manis. Ia lebih wangi dan sedap. Anak2 dan hb memang suka dengan dish ni. Aku apalagi..memang sukalah jugak kan..sebab amat mudahkan kerja aku.hehehe.Oklah..taknak membebel banyak2..nanti lain kali cerita. Sesapa yang nak resipi tu, leh lah request, nanti aku pastekan di sini.

2 comments:

blogresipi said...

Sedapnye ayam neh... letak sos tiram leney2 ye.. nanti nak buat jugak lah...

Rabiatun said...

Trylahhh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...