Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, March 26, 2012

Kek Sepanjang Bulan Mac

Assalamualaikum...lamanya tak jenguk teratak buruk tiang seribu ni..Sebenarnya banyak kisah suka duka yang berlaku sepanjang Tun menyepikan diri dan semenjak berpindah ke rumah baru. Alhamdulillah, semuanya dapat ditempuhi dengan penuh keredhaan. Adatlah kesemuanya itu adalah ujian dari Allah swt. Sebagai hambanya, kita patut terima dengan hati yang penuh redha. Takdelah perkara besar pun..hehehe...cuma kesihatan Tun dan anak2 kurang memuaskan ajer.. :)

Okies, Alhamdulillah syukur juga...rezeki di tempat baru dan tugasan menyiapkan order dapat juga Tun penuhi..Alhamdulillah. Semuanya atas izin Allah swt. Alhamdulillah ...syukur Ya Rabb. 
Jom layan beberapa gambar yang sempat Tun muatkan di sini order sepanjang bulan Mac...dan insya-Allah, penutup tirai March ni, ada lagi a few order yang kena Tun laksanakan. Antara yang mendapat sambutan adalah Red Velvet Cake, Chocolate Moist Cake untuk Birthday dan juga Beryls Dark Chocolate Cake untuk Hantaran..Alhamdulillah..Kepada semua cust.dan juga kenkawan.... Terima kasih di atas sokongan yang diberikan. Terima kasih banyak :)
 Red Velvet

 Chocolate Moist Cake untuk Birthday

 Beryls Dark Chocolate Cake untuk Hantaran
Sudi2kanlah jenguk blog Cake Tun jika ada kelapangan yer..Terima kasih buat kenkawan yang sudi bertandang..Insya-Allah Tun cuba update blog masak2 ni sebaik mungkin..Ada a few resipi yang Tun dah cuba, tapi belum pernah letak sini..Semoga semuanya dapat memberi kebaikan bersama..Insya-Allah. Jumpa lagi...Daaaaa...

8 comments:

Yaya Azura said...

Ya Allah..kreatifnya akak..
semua cantik2..

Rabiatun Adawyah said...

Yaya Azura : terima kasih..syukur alhamdulillah atas izinnya.

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

luar biasa hebat kerjatangan Tun ni..

Anna Qawina said...

bilala saya dpt buat gini yer..

Unknown said...

Cantik kerjatangan Tun, hrp akk boleh buat mcm ni..Me

Jaja said...

cantiknya kek-kek tu...well done... kalau Jaja la yang buat kek, orang minta spongebob Jaja buat span basuh pinggan... hahaha

Rabiatun Adawyah said...

Sari Yusa : alhamdulillah..takdelah hebat..masih lagi terkial2 juga sebenarnya..Alhamdulillah..segalanya dari Allah yang berikan sy sedikit ilmu..Alhamdulillah..

Anna : Insya-Allah dear..boleh..banyakkan bersabr, dan terus mencuba..insya-Allah..

Kak Zana : alhamdulillah kak..insya-Allah boleh..

Jaja: terima kasih dear..insya-Allah boleh buat..tu kek 4 segi jer, then pipekan krim guna star nozzle. itu ajer la.. :)

Susan said...

Im grateful for the blog post.Really looking forward to read more. Really Cool. 192.168.l.254 is a private IP address to login to your Router Admin Control Panel. Visit 192.168.1.254, logging in, now you can setup your Router such as: Security Options, DNS and much more.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...