Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Tuesday, December 6, 2011

Konyaku Jelly

Assalamualaikum..Quick updated nih....Konyaku Jelly dessert semalam..tapi yang ni instant punya ajer..Kesnyer, semalam godek2 susun atur kat gobok, ada nampak 1 kotak instant jelly ni..tersorok sikit..Jadi, terus Tun godek..saja nak clearkan stok. Budak2 biasalah suka sangat dengan jelly mcm ni, kan..nak2 dimakan sejuk2.. :)

Jadi, takdelah resipinya hari ni..lagipun Tun ikut ajer steps yang tertera kat kotak tu. :) Buatnyer pun sonang..kan..Tapi sayangnyer takde buah2an yang diletakkan dalam jelly tu..takde stok..huhuhu..Nak gi 'Gergasi' macam malas ler plak.. Layaaannnn....

4 comments:

Liza said...

salam tun...makan camtu pun dah ckp sedap...laju jer lalu kat tekak..

Nieza said...

cantik..jelly hijau yg menawan:)

Rabiatun Adawyah said...

Liza: W'salam. itulah..nak2 yg sejuk, kan..hehehe..terima kasih :)

Rabiatun Adawyah said...

Nieza : warna yg dah siap..hihi..cuma masak dan bekukan..hehehe... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...