Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Friday, July 29, 2011

Wordless....?

 Assalamualaikum..selamat pagi Jumaat... Hari ni takde citer, aci tak? huhuhu..WORDLESS ler plak...huhuhu......
Menu malam tadi yang simple ajer...Sambal Ikan Bilis dan Petai...Layannnn....

16 comments:

ninazsyafinaz said...

Salam perkenalan..waduh2 kak Rabiatun..sambal bilis dgn petai..my peberet..aduh..kecuh nyer air liur nih...!!

Gee® said...

aww!! sedap tuh makan ngan nasi panas + kicap...

Anawahid said...

ermmm... speechless!!!... 2 words... sedap tu... heeee

izahdaut said...

kak tun elok la tu, lepas makan petai wordless kan. kaber bau.. hehehhee

Nurul said...

Kak Tun, fav nurul tuh... abaikan bau tuh... sekali sekala kena bantai gak petai ni... ;)

Zaliedana said...

Assalam kak,uii nih mmg feberet hubby nih,sy lak xmkn petai,huhu..Kalo wat mmg dia pulun sakan..

Ayu said...

sedapnya sambal tumis ikan bilis!!!!..tapi akak tak reti makan petai..hehe tak apa nanti akak kuiskan ketepi..

AZLINA said...

Assalamualaikum Tun, berselera tengok sambal bilis petai ni, mkn dgn nasi lemak dah tentu sedap ni kan!

LinRosly said...

Assalamualaikum....

Sambal Petai Ni Mmg Fav Anak Bongsu Kak Lin...Kalau Masa Cuti Sekolah Pastinya Suruh Kak Lin Masak...

Masak Utk Bawa Ke Asrama Dia Tak Nak Dia Kata Nanti Mulut Bau Petai...

ijayuji said...

Salam kak tunnn!!! kita BW belum abis lagi niii asyik tak larat jer beberapa hari nii hihhi.. Selamat menaymbut ramadhan buat akak n family!!! :-)

Rabiatun Adawyah said...

ninazsyafinaz : salam perkenalan juga..
sedap yer..sesekali pekena sambal tumis dgn petai ni..hihi

Rabiatun Adawyah said...

Gee® : sedap kan kak...terangkat gituew..hihihi..


Anawahid: sedap tak terkata dah ni..hehehe..

Rabiatun Adawyah said...

izahdaut : betul tue..hihihi..semerbak setaman..wakakakaa..


Nurul : yer gak tu Nurul..janji dapat makan..sekali sekala tu dah memadai, kan..hihihi

Rabiatun Adawyah said...

Zaliedana : ramai jugak yang tak makan petai ni, kan..takpe..janji masakkan untuk hb pun dan dapat pahala tue..ihhiihih..terima kasih..

Rabiatun Adawyah said...

Ayu : ooo..akak pun tak makan ehhh..hihihi..takpe..main kuis2 pun..hihihi..

AZLINA: w'salam..dek kerana suggestkan mkn ngn nasi lemak..Hari tu tun ada try masak nasi lemak gandingkan dengan sambal cam ni..sedap jugak ..hihihi..terima kasih.

Rabiatun Adawyah said...

LinRosly : W'salam kak..ye la..lagi2 klu anak dah blk bercuti kan kak..mahunya nak msk masakan peberet anak pula..hihihi..tq kak

ijayuji : w'salam..tak cukup rest kot Ika..anak dah baik ker belum tu? Selamat menyambut Ramadhan juga buat Ika sekeluarga..terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...