Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Thursday, October 22, 2009

Kunjungan Kenkawan Office dan juga Jiran Tetangga

Last weekend aku dan hubby buat sedikit majlis..nak kata open house tu pun tak juga tapi sekadar memenuhi hasrat jiran tetangga yang mahu berkunjung ke rumah.Dan tanpa dirancang aku menyediakan juadah buat mereka.
Aku juga menjemput beberapa rakan sekerja tapi ada jugalah yang tertinggal, maklumlah sesuatu yang tak dirancang mesti banyak cacat celanya kan...aku memohon maaf sesangat kalau2 ada yang terasa hati...bukan niatku pun nak jadi begitu kan.
Untuk kali ni aku memasak nasi dagang & gulai ikan tongkol, nasi impit with kuah kacang dan bihun tomyam. Untuk dessertnya pulak aku buat agar2 lapis pelangi (resipi Azie), kelapa jelly (k.nor), 2 biji chocolate cake with choc. ganache dan 2 bekas peach triffle.

Salah seorang dari nebour dan anaknya yang datang berkunjung.

Ini pula opismet aku. Abaikan jelah yer keadaan rumah kecil ku ini :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...