Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Friday, August 14, 2009

Kad dan Gift

Kad Dari Kak Intan,

[3801616753_725d09821d.jpg]

Tadi singgah rumah kak Intan yang duk kat Wangsa Maju tu tapi aku singgah rumah alam maya jer ler..heheeh. Semalam dia dah suruh aku angkut kad ni tapi aku terlupa nak ambik lagipun semalam agak sibuk juga kat office. Malam ni, aku berpeluang duduk mengadap laptop ni kejap memang takkan lepaskan. Apalagi aku manfaatkan je ler.

Thanks Kak sudi bagi kita kad ini.muaahhhhh...sempena akan tibanya bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan. Jika perhatikan memang kad ni berisi 1 doa. Semoga kita bersama2 dapat menunaikan kewajipan sebagai umat Islam. Insya-Allah.

Gift dari Kak Dayang Jack

[GIFT.jpg]

Gift ni dari Kak Dayang Jack yang diberikan kepada followers rumah dia. Cantik gift ni rantai mutiara lagiksss...terima kasih bebanyak kak Dayang...muahhhhh..

[award-awesome_buddy_hannie.jpg]

Award dari Hasue. Maaf yer Sue sebab lama tak singgah rumah Hasue. Jangan kecik hati lagi yer, adalah tu yang sudi amik award Sue ni.

Terima kasih yer, di atas award comel ni..memang kuhargai sesangat pemberian ini tanda persahabatan alam maya dan semoga ianya berkekalan sampai bila2..insya-Allah..amin..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...