Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, August 17, 2009

Ikan Masak Kicap dan Daun Kucai

Semalam, hubby kena kerja. Aku biasalah masak ala kadar jer untuk kami makan tengahari. Lepas makan, tidurkan si kecik dulu..hampir2 aku nak terlena sama.hehehe..letih terasa badan. Untuk mengelakkan tidur, aku ngadap laptop jap...update apa yang patut. Sesambil tu chat ngan hubby kat ym.
Tetiba my hb ckp nak turun ke bawah jap sebab terasa bergegar..masa tu hampir pukur 4 ptg rasanyer.. then lepas 15 minit dia bagitahu nak buat kerja kat rumah..semua orang balik. Aku tanya dia dah lunch ker belum, dia kata belum. Kesian pulak laling aku tu. Then aku cakap, baliklah makan kat rumah aku masak. Apalagi, lepas jer dia cakap nak balik, aku terus ler ke dapur masak apa yang patut..sebab tadi memang aku masak ngam2 untuk lunch jer cukup untuk aku, anak2 dan maid makan.hihihii...

Aku cuma tambah sayur 1 mangkuk dan ikan masak kicap dengan Daun Kucai cukup untuk hubby ku makan nanti. Ikan goreng ada lagi..ni buat tambahan dish yang dah habih..

Yang menjadi Favourite Lalinggg....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...