Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, August 17, 2009

Daisy dari Royal Icing

Friday, ntah mengapa aku macam terlebih rajin pula..sanggup bersengkang mata buat benda alah ni. Sebenarnya, ada balance royal icing yang buat fancy cookies hari tu. Aku mencubalah buat flower menggunakan royal icing tadi.

Sebelum tu aku ada buat banana muffin dan pipekan cocoa cream di atasnya. Ingatkan nak letak ler daisy ni kat atas cocoa cream tu. Tengok ler apa jadi yer..

Ni yang belum diletakkan daisy. Aku biarkan bunga daisy tu kering semalaman. Esoknya bila aku nak keluarkan bunga tu dari butter paper tak boleh melekat..hasilnya bunga tu pecah. Silapku juga tidak menggunakan tracing paper. Nantilah next time guna tracing lak.

Ni yang dah dibubuh bunga daisy tu..habih pecah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...