Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, June 22, 2009

Sambal Belacan Ikan Bilis


Haaaarrrr....ini memang favorite ku..Kalau takde lauk lain pun takpe..ada sambal ni pun dah cukup.. makan dengan nasik panas2..Maunya bertambah2 tak hingat dah.hehehe
Itu yang buat naik badan ni hah.
Untuk sambal ni memang sengaja ku lebihkan ikan bilis, sebab aku memang tak boleh makan yang pedas2 sangat..(jenis tak tahan pedas). Cili tu pun ku kurangkan cili apinya dan tambah cili merah..hehehe takut pedas sangat..hehehe..ngelat kan.

2 comments:

blogresipi said...

Sambal belacan ikan bilis? em..tak pernah rase.. sambal bilis dengan bawang pernah ler buat... cam sodap je bile ade balacan tue..

Rabiatun said...

Ini saya ambil dari myresipi..nanti saya linkkan pada yang empunya resipi ye.
sedap ni, kena try..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...