Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Monday, July 18, 2011

PARCEL....

 Assalamualaikum...di suatu petang yang damai, tetiba kedengaran seseorang ketuk pintu rumah. Apabila dibuka, ada seorang lelaki beruniform Pos Malaysia tercegat di depan grille rumah. Di tangannya ada 1 bungkusan dan juga beberapa helaian kertas. Setelah menurunkan tandatangan, bungkusan tadi berpindah tangan.
Masuk jer ke dalam rumah, anak2 dah tak sabar nak tengok isi di dalamnya.. Si ibu pun turut sama teruja..hihihi...Tengok dari luar ada tertera "DRIED FOOD". Apalah agaknya yer...Bukak ajer, anak2 ceria keriangan..hehehehe...nak tahu tak apa isinya ...?
~



~



~



~
Tarraaaaaa....2 bungkusan Konyaku Jelly yang di pos oleh seorang kakak yang amat disayangi. Alhamdulillah, dapatlah anak2 Tun merasa sepuasnya Jelly ni nanti.  Bukan Tun minta belikan tau...tapi kakak  yang baik hati ni hadiahkan Tun setelah bertanyakan add Tun di Skype. Dan suatu hari, kami terima bungkusan yang dihantarnya.
Terima kasih banyak buat Kakak yang tersayang. Semoga kakak sekeluarga mendapat kebahagiaan dan rezeki yang berterusanserta murah rezekinya dari Allah swt. Insya-Allah. Lebiuuuuu...kak sayang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...