Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Tuesday, April 12, 2011

Malam kena siapkan Assignment....

~Assalamualaikum~

Award dari Kak Madiha..orang lain dah lama duk tayang macam2 award dah..Tun baru ler nak tayang dan baru berkesempatan nak amik. Ampun banyak2 yer kak Madiha..baru nak siapkan assignment malam ni..memang leh kata dah over due dah ni..huhuhu.. Terima kasih juga sudi beri award untuk Tun walaupun rumah Tun ni sekadar teratak usang seadanya. Sebagai ingatan dan persahabatan di alam maya, Award ni amat Tun hargai. Terima kasih sekali lagi.

Jom kita cek tengok, apa homework yang kena disiapkan tue.hihihi...

1. Kena pos balik linking kepada orang yang memberi award ini.

2. Berkongsi apa jua mengenai diri anda dengan semua:
Jawapannyer:
  • Dilahirkan dan dibesarkan di Machang, Kelantan Darul Naim. Merupakan anak sulong daripada 6 beradik (3 perempuan dan 3 lelaki). Anak kepada pasangan bahagia En.Sagar dan Pn. Ros.
  • Mendapat jodoh dari sidia yang berasal dari Selangor dan kini menetap di Ukay Perdana, Ampang. Ibu kepada 3 heros berusia 10, 6 dan 4 thn.
  • Pendidikan dalam bidang Architecture, tapi skang dah 2 tahun duk ajer kat rumah layan anak2 disamping menguruskan semua jawatan utama merangkap driver, tukang masak, tukang cuci, cikgu termasuk cikgu disiplin dan etc...hehehe..
  • Seorang yang sukakan alam semulajadi dan suka bercucuk tanam. Minat dalam semua bidang berkaitan dengan seni tapi bukan seni nyanyian atau lakonan yer..tang tu tak minat..hehehehe...okies, rasanya dah cukup ler tu kot.

3. Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui.
Jawapannyer: Tang ni rasanya tak boleh nak buat..sebab boleh kata semua rumah kawan2 blogger yang Tun suker dan menarik hati Tun. Lagipun kebanyakan rumah dah duk tayang award ni..hihihi..so, kepada kenkawan dan pengunjung (kalau ader ler) yang sudi ambik, Tun hadiahkan award ni khas buat anda semua. LUV U ALLS!!




1 comment:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam...

T.kasih Rabiatun sudi jugak amik award dari akak tu ye... sangat sporting.. hehe.. ohh.. rupanya org Cik Siti Wan Kembang yer... berjiranlah kg kite... ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...