Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Thursday, August 19, 2010

Hari Cuti Masak-4th. Ramadhan

Hari ni cuti dari masak..memang gantung piuk kuali sumer...gi jer bazaar Ramadhan beli juadah. Bukannya males nak masak, tapi si kecik ni kena chicken pox tengah naik, besor2 lak tu. Kesian jer..merengek " ibu, sakittt". Itulah yang diulang2.. dah tak tertahan agaknya.

So, En. Hubby beli kuih 3-4 jenis, air soya, air tebu dan air kelapa. Pastu beli ikan pari bakar, ikan talapia merah masak sambal, pucuk ubi masak lemak dan ikan keli salai masak cili api..harrr..amik ko..sekali dia beli..hangkut sumer...hihihi..

Sampai ke esoknye pun tak habis2 gi juadah tu..dah ler berabis gak $50 hengget...hihihih..

Aku lak yang sakitnya ni..duk dokong budak kecik ni..merengek. kesian pula tak sampai hati tengok si kecik...Sakit belakangku. Bila malam jer..aku tertitun tak sedar diri dah..nasib en hubby tolong jagakan si kecik yang demam panas..Aku pun naik heran skang ni ..letak kepala jer, terus lena tak sedar diri.. Kesian pulak kat Laling aku terpaksa jaga si tecit ..huhuhu...
Dah ler..takmo membebel banyak2 kang ntah haper2 plak yang aku taip kat sini kang..muahahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...