Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Wednesday, September 16, 2009

Frambozen Kenari

Jadi ke ni? Ntahlah, tapi yang pasti rasanya sodap...Bila tengok hasil Yani, teringin pulak aku menerai nak2 dengar cerita dari kenkawan semua especially Kak Bee. sumer kata sodap. Thanks kak Bee introduce kat kita kukis ni..memang marbeles gituwww....
Untuk resipinya, aku kurangkan gula jadi 80g sebab aku menggunakan milk powder yang memang sudah manis...nasib baik jugak aku terfikir, kalau tak rasanya mesti manis jadinya. Aku amik resipi ni kat resipi.net.
Semalam ada bagi jiran (my son's sitter) 1 balang kecik. Pagi ni bila hantar Muwri Uzair tadi, dia kata sedap biskut ni. Aku kata, "nanti bolehlah akak try buat pula kalau anak2 dah suka. :). "Alhamdulillah..walaupun takdelah menjadi sangat rupa biskut ni, tapi rasanya sedap bagi ku. En Hubby pun cakap sodap. Aku sengih jer ler.hehehee..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...