Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Saturday, August 29, 2009

Hari ke-7 Puasa

Aku dengan semangatnya keluar 5 pm sharped dari office..sebab nak sediakan juadah berbuka. Sesampai di Shamelin, ya Rabbiiii....jalan jammed sesangat dari Shamelin hinggalah dekat Flamingo Hotel. Adushhhh...1 jam setengah (6.30pm) baru sampai rumah.
Berkejar aku nak masak. Dahlah maid cuma sediakan ikan kembung 5 ekor yang diletak garam kunyit, lauk lain tak dikeluarkan dari esbox..bengang juga aku, sabor jelah. Dengan dining table belum di susunatur lagi.
Pantas aku keluarkan daging kisar, mixed vege. Dalam kepala pantas duk merangka lauk apa nak masak. Ikan tu aku goreng 5 ekor dan 2 ekor dimasak taucu. Pastu buat pula telur bungkus versi pantas..huhuhuhu.. Maid dah masak sayur bayam. ok ler tu, membantulah jugaklah kan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...