Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Wednesday, August 19, 2009

Hari Dapat Kad

[puasacard2.jpg]


Kad dari Love2cook. Sepanjang perkenalan dengan Love ni memang seronok sangat. Selain masakan dan new resipi dari beliau memang tak lepas dari aku mencubanya. Semoga suatu hari nanti kita berpeluang bersua.
Terima kasih di atas pemberian kad yang cantik dan amat bermakna ini. Macam tahu2 pulak aku suka coklat..hehehe. Apapun, thankssekali lagi yer..lebiuuuu..muahhhh!!!!
[selamat+berpuasa.jpg]
Hari ni terima kad dari Noorsha sempena menyambut Ramadhan yang bakal tiba. Thanks Noorsha kerana sudi mengepos kad special ni. Semoga Ramadhan yang bakal menjelma memberi peluang kepada kita untuk menginsafi diri, bersyukur dan beribadah kepada yang Maha Esa. Insya-Allah.
The image “http://lh5.ggpht.com/_Hb_bSzm7Rfs/SouXEbDoaJI/AAAAAAAAEI8/jn-bfCDnNEs/429057738_be3ad35442.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Semalam Ana bagi kad ini sempena kedatangan Ramadhan yang bakal tiba sehari dua lagi. Kurma memang mengingatkan kepada bulan Ramadhan, kan...memang sinonim. Banyak kebaikannya memakan buah kurma ni..
Terima kasih banyak2 kepada Ana Wahid kerana sudi memberi kad yang amat bermakna ini.thanks, semoga kita dapat menghayati dan beribadah dengan penuh ketulusan dan semoga amalan kita itu memberikan kita kekuatan dan keberkatan dalam menjalani kehidupan. Insya-Allah..Selamat berpuasa kepada Ana sekeluarga dan seluruh umat Islam.

2 comments:

Love2cook Malaysia said...

KakTun...buat apa tuh kak? dah sedia berpuasa? Selamat Berpuasa buat akak sekeluarga ye kak...take care n happiness always ;)

Rabiatun Adawyah said...

Hi Love..duk ngadap laptop ni. Mental fizikal pun dah ready nak berpuasa.hehehe. thanks Love.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...