Snow Effect

Tq To My Dear Followers

Tuesday, July 28, 2009

Gader With Fieza's Family

Last Sunday, aku dan my family bertandang ke rumah Fieza dekat Batang Kali. Rumah ni baru lagi diduduki Fieza sekeluarga. Sebelum ni Fieza tinggal kat Chennai, India. Kawasan perumahannya masih baru lagi, seronok juga area sana..tak sibuk, tapi satu jer agak jauh kalau nak berulang-alik ker bandaraya Kuala Lumpur. Tapi itulah bak kata orang 'Alah bisa tegal biasa', kan.

Fieza ni cukup peramah orangnya, begitu juga hubby dia. Seronok dapat beramah mesra dan berkenalan. Jika dulu cuma di alam maya sajer. Itupun jumpa dan bertegur sapa kat MYR forum.

Untuk kami sekeluarga, Fieza masak nasik ayam dan puding strawberry (lupa nak snap). Sedap sangat juadahnya tu, hingga anakku (Nabil) makan bertambah2. Nabil ni memang jenis yang kuat makan. hehehe..tapi dalam hati segan jugak kat tuan rumah...hahaha.
Hubby ku dan Hubby Fieza..ntah apa topic yang they all borakkan tue...hehehe
Aku dan Fieza, tak sangka bila jumpa seperti dah lama kenal pulak.. Topic kami biasalah, pasal makanan, cakes decorations... hehehee. Banyak benda nak sembang, sampai lupa nak bergambar.
Anakku yang 2nd., Darwis berpeluh2 rancak bermain..Ni si abangnyer lah yang snap picture ni. Anak2 Fieza masih tidur masa kami sampai. Lupa pulak nak take picture..
Sebenarnya, tujuan aku ke rumah Fieza adalah untuk mengambil Nozzle Set dari India ni ler. Aku memang idamkan Nozzle set ni, siap dengan boxnya sekali tue..memang cantik. Agak lamalah jugak aku order ni, maklumlah jauh, kan. hehehe....Tapi, apapun aku memang berterima kasih kepada Fieza sekeluarga.
Ni, closed up isi perut box nozzle set tu.
Dalam rancak2 berborak tu hampir2 aku lupa nak amik nozzle set ni, dah nak naik kereta, nasib Fieza teringat..hahaha... Thanks a lot Fieza and family. Nanti kalau senang2 datanglah ke rumah kami pula yer.

2 comments:

Unknown said...

wah tun..bestnya gi rumah fieza..berapa harga set tu ye..

Rabiatun Adawyah said...

hari tu Fieza suruh ajak akak, tp Tun tahu akak pasti bz time tuh.anak akak pun nak gi oberc.
harganya dalam rm200 kak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...